.

Bestellen en bezorgen

HOE ZOEK IK EEN PRODUCT?

Om producten snel te vinden kan je gebruik maken van de zoekbalk op de website. Na het invullen van minimaal 3 letters zie je alle producten met deze lettercombinatie. Wanneer je doortypt, verfijn je je keuze en wordt de lijst korter.

Je kunt het specifieke product kiezen door op de naam te klikken of door op het vergrootglas te klikken.

 

HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?

Je plaatst de gewenste artikelen in je winkelmandje door met de muis op de knop "Bestellen" te klikken. Je ziet het product in het winkelmandje rechtsboven in het scherm verschijnen. 

Wanneer je gereed bent met winkelen klik je rechtsboven bij het winkelmandje op de tekst "Bekijken". De inhoud van je winkelwagen wordt nu in het hoofdscherm getoond en desgewenst kan je hier artikelen wijzigen en/of verwijderen voordat je verder gaat om je bestelling af te ronden.

Zodra de bestelling compleet is, kies je voor "Afrekenen" en volg je de afrekenprocedure. Nadat je de bestelling hebt afgerond ontvang je een e-mail met daarin alle gegevens van je bestelling.

 

HOE BESTEL IK VOUCHERS?

Het bestellen van Vouchers en E-tickets gaat op dezelfde manier als bij het bestellen van producten.

Wanneer je een Voucher of E-ticket hebt besteld, vind je deze na betaling onder het kopje 'Downloads' op je Accountpagina. Daarnaast krijg je het ook per e-mail toegestuurd.


WIE BEZORGT MIJN BESTELLING?

Voor de bezorging van je bestelling maken de Partners gebruik van de diensten van PostNL en GLS.

Zodra je bestelling verzonden is krijg je direct een verzendbevestiging. In deze bevestiging vind je de pakketcode en een link, waarmee je in het systeem van de vervoerder jouw pakket kunt volgen. Normaliter leveren deze vervoerders het pakket binnen 24 uur af.

Als je niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Op de bon die u in de brievenbus vindt ziet u op welke manier je zelf de volgende bezorging kunt bepalen. 


WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

De verzendkosten zijn divers en afhankelijk van de grootte van de producten en de partners waarbij de producten besteld worden. De verzendkosten vind je terug in het afrekenproces.

Voor meer informatie over de verzendkosten kun je contact opnemen met de desbetreffende partner.