Over ons

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest voorkomende vragen. Heb je een andere vraag? Vul dan het contactformulier in of mail ons op info@dehofpas.nl.


Voor wie is de Hofpas?

De Hofpas is voor iedereen, die wil profiteren van korting en aanbiedingen in de regio Haaglanden! De Hofpas is niet gebonden aan een bepaalde inkomensgrens of woongebied.

 

Is de Hofpas gratis?

De Hofpas is geheel GRATIS. Je kan kosteloos profiteren van kortingen in jouw buurt.


Hoe kan ik een Hofpas aanvragen?

Een Hofpas kan je aanvragen via de website of je kan de app downloaden in de appstore of playstore. Daarnaast kan je ook een Hofpas meenemen bij een van de aangesloten spaarpartners. Dan hoef je alleen je pas nog te registreren op onze website. 


Is de Hofpas nu een spaarpas?

De Hofpas wordt vanaf juni 2019 inderdaad een spaarpas. Hiermee kan je punten sparen bij elke aangesloten onderneming. De uitrol hiervan gaat gefaseerd. De komende maanden krijg je bij sommige partners nog voordeel op vertoon van je pas, bij anderen spaar je punten. 

 

Kan ik alleen maar sparen? Krijg ik geen kortingen meer?

Met je Hofpas kan je nog steeds profiteren van kortingen. Spaarpartners kunnen speciale aanbiedingen doen bovenop het sparen van punten. Dubbel voordeel dus!

 

Waar kan ik allemaal met mijn Hofpas terecht?

Met je Hofpas kan je terecht bij meer dan 650 aangesloten ondernemers in Den Haag, Leidschendam, Voorburg, Rijswijk, Voorschoten, Leiden, Zoetermeer, Delft, Ypenburg en Wassenaar. Je kan profiteren van voordeel bij winkels, restaurants, uitjes, wellness en nog veel meer. Kijk bij alle voordelen om te zien waar je allemaal terecht kan.

Zoek je Hofpaspartners in jouw buurt? Kijk dan op de kaart.

 

Bij welke partners kan ik sparen voor korting?

Vanaf 3 juni vind je hier voor een overzicht van alle partners waar je Hofpaspunten bij kan sparen.


Kan ik samen met mijn partner sparen?

Dat kan! Je kan binnen je account iemand toevoegen, zodat je samen kan sparen. We raden wel aan om allemaal een eigen (mobiele) pas te hebben. Sommige voordelen gelden namelijk per persoon per pas. Zo kan je met meerderen van het Hofpasvoordeel profiteren. 

Bij het aanmelden heb ik per ongeluk mijn gegevens verkeerd ingevuld. Wat nu?

Indien je de verkeerde gegevens hebt ingevuld kan je inloggen en in je account je gegevens aanpassen. Indien je het verkeerde e-mailadres hebt ingevuld kan je ons mailen via info@dehofpas.nl of bellen op 070 – 22 11 485.


Ik ben mijn pas kwijt, wat nu?

Geen probleem! Je kan altijd je digitale pas gebruiken door in te loggen op onze website onder het kopje ‘mijn hofpas’ of door de app te downloaden in de appstore of playstore. Je kan vervolgens in de winkel een nieuwe pas meenemen. Deze pas koppel je aan je oude account.